Streetfishing Maassluis - Under 18

De SVBD Afdeling Maassluis organiseert dit jaar al weer de derde editie van Streetfishing Under 18. Deze Streetfishing wedstrijd word Op Homepage plaatsen georganiseerd voor de jeugdige roofvisser want aan deze wedstrijd die van start gaat op zaterdag 8 Juni 2024 mag je meedoen wanneer je minimaal tien jaar oud bent én jonger bent dan achttien jaar. Net als vorig jaar wordt de wedstrijd gevist rondom het centrum van Maassluis, waar het bestand aan roofvis zoals baars, snoek en snoekbaars dik in orde is.

Ook dit jaar zal er weer een mooie prijzentafel staan en zal iedere deelnemer voorzien worden van een goed gevulde goodiebag met materialen die je tijdens deze wedstrijd kan gebruiken en die je, als de wedstrijd afgelopen is ook mag houden zodat je op een later tijdstip nogmaals een poging kan doen om jouw gewenste droomvis te vangen.

Voor deze editie hebben we plaats voor veertig deelnemers waarbij je in koppels zal vissen. Schrijf je dus in met je eigen vismaat en beleef een super spannende maar ook supertoffe visdag. Heb je geen eigen vismaat? Geen probleem, want de organisatie koppelt jou dan met iemand anders die ook geen eigen vismaat heeft. Schrijf je dus ook in wanneer je alleen vist.

Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd bedraagt €5,00, maar met de goed gevulde goodiebag die je aan het begin van de wedstrijd zal krijgen heb je die al terugverdiend op het moment dat je je hebt ingeschreven.

Wie weet zien we jullie daar!

Schrijf je hieronder in

Na invoeren van het formulier en het afrekenen krijgt je meteen je vergunning als bijlage via de e-mail opgestuurd.
Als je samen inschrijft zorg er dan voor dat je allebei los van elkaar inschrijft en betaalt.

Let op! Controleer ook je SPAMbox als je geen e-mail hebt ontvangen.

Ongeldige invoer
Dit e-mailadres bestaat niet, vul a.u.b. een geldig e-mailadres in.
-- Ongeldige invoer

Ongeldige invoer, geef alleen de laatste 6 cijfers op van je Vispasnummer
Ongelige invoer

Ongeldige invoer

Accepteer a.u.b. onze Privacyverklaring anders kunt u geen vergunning bestellen.